Rodzaje ulotek reklamowych

Prace nad materiałami marketingowymi rozpoczęliśmy już kilka miesięcy wcześniej. Dobrze wiedzieliśmy, że projektowanie ulotki reklamowej nie przebiega z dnia na dzień, ale trzeba się naprawdę przyłożyć do wykonywanej pracy, aby była przede wszystkim widoczna przez klientów oraz dostatecznie wykonana.

Wykonywanie ulotek reklamowych

projektowanie ulotek

Wszystkie prace związane z projektowaniem ulotek reklamowej zleciliśmy jednej firmie z tego względu, że woleliśmy wszystkie sprawy omawiać właśnie z jednym pracownikiem. Zdecydowanie upraszcza to cały proces projektowania ulotki, gdyż w razie jakichkolwiek pytań mogliśmy zgłosić się do jednej osoby z prośbą o poradę oraz wprowadzenie niezbędnych poprawek. Zaprojektowana dla nas ulotka reklamowa przyciągała uwagę i budzi duże zaufanie w oczach klientów. Pierwsze co zrobiliśmy po tym jak otrzymaliśmy gotową ulotkę, to pokazaliśmy ją paru osobom, aby mogły ją ocenić jako osoby postronne patrząc obiektywnie. Projektowanie ulotek reklamowych było więc nie tylko pracą związaną ze stworzeniem projektu graficznego, ale także wymagała ona zbadania efektywności takiej ulotki. Postanowiliśmy więc sprawdzić ją w terenie i zatrudniliśmy pracownika, który odpowiedzialny był za wręczanie ulotek przypadkowym osobom na ulicy. Dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa z całą pewnością przyczyni się do tego, że klienci będą wydzwaniać do naszej firmy zainteresowani naszymi produktami. A to, żeby ulotka była oryginalna jest zadaniem grafika w firmie.

O to właśnie nam chodziło! Zapytaliśmy później parę osób, co myślą o tym pomyślę i czy faktycznie ulotka reklamowa przeciągnęła ich uwagę i skłania do zakupu. Jak się okazało faktycznie ulotka reklamowa działała na wyobraźnią klientów i szybko dzwonili do nas z prośbą o ofertę.